Kunde NEM-login
Du har ( 0 ) varer i kurven

I alt ex. fragt: 0,00 DKK

Fragt: 0,00

Reklamationsret

Undermenu

Varens modtagelse
Ved modtagelse påhviler det kunden at kontrollere varens tilstand for mangler, defekter og udløbsdato.
Hvis varen er defekt, transportskadet eller vi har leveret en forkert vare, skal du hurtigst muligt kontakte os og melde fejlen. Så vidt varen er gået i stykker under transporten, skal du desuden straks ved modtagelsen rette henvendelse til den instans, som har stået for leverancen (f.eks. Post Danmark). Varen kan efterfølgende returneres for ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder AsiaTorvet.dk returneringsomkostninger i rimeligt omfang.

Reklamation og varereturnering
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

AsiaTorvet.dk
Kelstrupgårdvej 3, Holbøl
DK-6340 Kruså
Email: kundeservice@asiatorvet.dk

Varereturnering foregår også til denne adresse - bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller aflevere varen personligt hos os. Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.

Refusion
I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og AsiaTorvet.dk har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto. Disse oplysninger er ikke følsomme, og kan uden videre oplyses pr. email eller anden traditionel korrespondanceform.

Webshop design
Klik her for vores mobilside